Pondus og jeg

21.5.06

Til ære for min kommende samboer!!

For en uke siden avsluttet min kommende samboer sitt ukelange besøk hos meg! Det var ganske spennden og bo to stk på 10kvadrat og siden vi klarte det vil det si at vi er klare for lenger samboerskap.
Morten er en god venn og det har han i og for seg vært så lenge jeg kan huske pluss litt til. Tror vi ca ble introdusert for hverandre når vi var fire eller noe sånt. Morten er en del yngere enn meg, det er veldig viktig å pressiser siden han som regel blir estimert ganske mye eldre enn meg. Men som sagt 22 dager erviktig! Siden det er så kort tis siden bursdagen hans kan det også slenges på en Bursdagsgratulasjon.
Jeg vil takk veldig for det besøket jeg fikk av deg Morten! Heldigvis så viste ikke bare jeg og mine venner seg fra sin beste side men Stavanger viste seg også fra en fantastisk side! Morten kom tilbake, jeg vil ha mer fint vær og det forsvant med deg!

Sånn over til noe anna, det og både ha kjæreste og samboer det er ganske så fint!
Da mangler bare kone da! Men det er kanskje vanskelig og finne en som kan innta den possisjonen også (hvertfall samtidig med de andre delene)

Dette var det jeg ville si noe om i kveld!

PS. Det måtte altså en mor til for å finne ut av hvordan man brukte nekrolog gramatisk. Og sånn til dere som ikke kjenner min mor personlig så er detta ting hun bryr seg om. Leksika, fremmedordbøker og andre ting blir tatt fra til middagsdiskusjonen både titt og ofte.
DS.

10 Comments:

At 10:17 a.m., Anonymous Anonym said...

Hva kan jeg si? Takk takk.

 
At 9:18 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Velkommen, Morten. Me glede oss. Kanskje du trenge ei cellegruppa og...? Det e plass i mi jaffal:)
Hei så lenge.
kR

 
At 11:37 p.m., Blogger Marit said...

hei H&M! jeg har fått meg blog!

 
At 4:17 p.m., Anonymous Anonym said...

Kombinasjonen Morten og Hans Magnus hørtes ut som et uhyre hyggelig sted å komme på besøk - det må jeg prøve å få til en gang.
Og kjære, søte du - jeg kan være din borteboende kone jeg ;-)

 
At 10:12 p.m., Blogger Marit said...

ai ai ai!!! snufs, jeg føler det nesten som et konkret angrep på min identitet.snufs. hilsen dypt såret som synes mannen i ugleredet må komme med en unnskyldning

 
At 10:15 p.m., Blogger HMM said...

Beklager Marit men det skjer ikke!!!!
Vi får ta en prat på det en dag!!!!
Så ska jeg fortelle deg hvorfor jeg innehar dissa meningene om no så lite meningsfult:P:P

 
At 11:51 a.m., Blogger Marit said...

hvordan går det med lesingen? du får si ifra hvis du har fri innimellom så finner vi på noe gøy!:)

 
At 7:43 p.m., Blogger Laila said...

har du ikkje tid te ein oppdatering sjøl om det e eksamenstid?

 
At 3:29 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

lykke t me smmboerskape:P får bare hb at madammen ikkje bler sjalu :D;)

 
At 9:26 a.m., Anonymous Anonym said...

What a great site Large format printer inkjet inkjet printer best resolution ppi big hairy naked women ryan mulvany basketball http://www.videocardswith3dfxdrivers.info/graphic-card-performance-reviews.html http://www.volvousa.info/Craps_2_las_vegas.html Field hockey drills http://www.e30-convertible.info/1986-gmc-descal.html Phentermine without nprescription that ships to kentucky canon printers s9000 Chair covers in monmouth county nj Nissan roof racks teesside Monkey talking on phone Malpractice questions portable printers mobile printer infrared 6230 blackberry mobile phone rim t 94 isuzu rodeo history http://www.three-batteries.info/setting-up-a-wireless-printer.html Draining your central heating system Computer repair monroe mi

 

Legg inn en kommentar

<< Home