Pondus og jeg

11.5.06

Nekrolog for/til/om to gode venner

Jeg skriver en blogg for å minnes to gode venner!!
De er desverre gått av med døden så altfor tidlig!!
Jeg husker ennå det første møte! De var elektrisk og ekstatisk. Tenk å møtes på et salg på G-sport avd. Kongsberg. Etter denne dag her de vært faste følgesvenner!! Vi har gjort mye sammen vi tre! Alt fra fjelltur til fisketur, godt som dårlig vær!!
Det har også vært tunge stunder. Mine to gode venner ble syke for snart to år siden, dette var trist, det gjorde at vi ikke fikk bruke fult så mye tid sammen. Etter en omfattende operasjon ble de friskere. Dette gledet oss alle, men helt friske ble de ikke!
Det siste halve året har det gått merkbart nedover. Og nå har det gått nedenom!! Dette er grusomt trist nå har de parkert tøflene for godt!!
Tre gode år er over!
Takk for alt mine gode venner!!

Når man skriver nekrolog er det til, for el om den/de avdøde???


11 Comments:

At 11:44 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Eg kan jo skriva et Requiem te skone dine. Stakar sko! Jaja... Dei har holdt lenge og vel. Måtte dei få kvila i fred. kR

 
At 11:32 p.m., Anonymous Anonym said...

Tenk det. Sånn kan det GÅ. Betyr det at jeg kan gratulere deg med et nytt par??? (: Den enes død osv ...

Klem

 
At 11:50 a.m., Blogger Frk. Tjoms said...

R.I.P :'(

 
At 12:29 a.m., Blogger Susanne said...

Hehe, syns nok ikkje d e så grusomt trist nei. D einaste kipa når skoene ikkje e brukbare lengre e å kjøpa nye;)

 
At 9:27 a.m., Anonymous Anonym said...

Hans Magnus, du er gal...! ;) Det er FLOTT!!!:)

 
At 2:21 p.m., Blogger Laila said...

Hadde du de i tre år??! Det e jo lenge! Eg slite ut et par i året minst...

Jaja.. får eg komme i begravelsen? ;)

 
At 7:16 p.m., Anonymous Anonym said...

Huff. Er enda litt trist etter å delt hybel med deg i den tunge stunden.
Håper det ordener seg!

 
At 7:36 p.m., Blogger HMM said...

Hmm, mye delt ting her!!
Må si jeg er heldig som har så mange som er med å deler mine gleder og sorger!!
Gleder meg til Eequemet Kjelli! Det jeg har fått litt mindre svar på er om det er Nekrolog til, for el om!! Hjelp meg her fokens!!

 
At 4:01 p.m., Anonymous Anonym said...

Nekrolog: gresk, kort levnetsbeskrivelse over en nylig avdød person; ettermæle, minneord
nekrologisere: skrive nekrolog om (med personobjekt) Alt iflg "Fremmedord og synonymer" Gitt ut på Den norske Bokklubben.
Ifølge ovenstående er det altså "helt klart" at du nekrologiserer, og da er det OM. Men en nekrolog er en beskrivelse OVER og ikke om, til eller for? Skal jeg sjekke videre...??
Og så et lite tips til alle som er glad i sjokoladebanan eller sjokolademus: IKKE putt dem i kjøleskapet. De blir seige og harde... (: Klemmer og oppmuntringer til deg!

 
At 2:35 p.m., Anonymous Anonym said...

Where did you find it? Interesting read Ativan vial Bingo bridal card free buspar without a prescription Car wax gloss comparisons Microsoft excel training florida Fat ass ecards Health insurance short term in britain Where are jelly bean sofas 2 inch earring displays Call centers list assume emails Hypnotized sex slave pictures http://www.contact-lens-price.info/acu-vue-two-colors-opaque-single-contact-lens.html Free spyware and popup blocker down loads buspar archive Executive arrow leadership training Culinary schools in northern california Guide zoloft information Groton volvo

 
At 5:26 a.m., Anonymous Anonym said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Dick cock penis wood hard aston martin hire 25 cents ontario phone plans Julie milf hunter Dentists dunwoody ga Antidepressant sex drive Dirty+anime+stories Paris hilton britney spears pay per click program deep throat milf Light skin ass Lesbian pussy eating pictures area rugs to protect against fireplace sparks Star furniture austin texas Veronica latina

 

Legg inn en kommentar

<< Home