Pondus og jeg

7.9.06

Ekstrem oppryddning atvd. Skjalgsgate 41

Jepp, dere hører riktig, vi har hatt et lite raid for å bli kvitt de verste hybledinosaurene og vi har gått på oppvaska med liv og lyst.
Detta er ikke helt likt hverken meg eller morten å oppføre oss såpass dårlig at det blir messy. Men vi later som at boforhold og mye å gjøre har en del av skylda for dette oppståtte. Vi lover at det ikke ska skje igjen.
Og vi skal også love å rydde litt på rommet som er et reint bombenedslag.
Men nå er vi såpass rydda at nå trenger vi ikke å legge så store restriksjoner på hvem som får komme på besøk. Vi anbefaler faktisk en opplevelse av en kjeller med litt lekasjer og litt anna kult bør besøkes.
Ellers tar skolen liv av meg og viruset tar seg av Morten.
Til neste gang jeg får satt meg ned og kanksje skriver noe fornuftig
Hoi!

5 Comments:

At 5:24 p.m., Anonymous Anonym said...

Da blir det jo bare en igjen i leiligheten... God plass til flere med andre ord (:

 
At 1:45 a.m., Blogger sorgenfrigate said...

du e løyen!
lyd og lys.
du kan det meste!

 
At 10:43 a.m., Anonymous Anonym said...

Rommet som ser ut som ett reint bombenedslag.
Trenge du egentlig å rydda der, så reint som d e?

 
At 11:34 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Eg fortår eg snart må komma på inspeksjon... Hehe..
Snakkes plutseligt.
kR

 
At 11:57 a.m., Blogger Frk. Tjoms said...

ttu ka!!! eg har holdt rommet mitt merr lr mindre strøgent i snart ei heile uga!!!! :O :O :O!!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home