Pondus og jeg

22.8.06

Innflytting og Pondus

Nå er jeg flytta inn i nytt rede, eller lettere sagt hi, jeg bor nå under jorden. Det er litt vanskelig og kalle bloggen min skjalgshiet, nytt navn blir meg og Pondus. Jeg identifiserer meg en del med Pondus. (selv om han er gift og har unger og sånn)
Jeg og Pondus er intressert i en del av de samme tingen, eksklusiv fotball. DØD OVER FOTBALLEN!!
Det kan hende at denna sia blir mindre jentevennlig med tiden, men heng på la dere provosere og skriv fantastisk mye gale innlegg:P
Have fun go mad!

8 Comments:

At 10:28 a.m., Blogger Ole Severin said...

Det stikke i hjertet... Jeg blir kald! AU!!!!

 
At 12:07 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Gleda meg te fortsettelsen.
Men du... Fotball e veien, sannheten og livet....nesten...

 
At 11:20 a.m., Anonymous Anonym said...

Hjertet mitt gleder seg hver gang jeg møter en gutt som ikke liker fotball! Fantastisk! Men Pondus-fotball er morsomt da:)

 
At 2:24 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

ARgH!!!!Vik fra meg du dit fotball hatende menneske!!!

 
At 3:09 p.m., Blogger HMM said...

Sorry tu skuff ju, men jeg har ingen planer om å vike fra deg Tjoms!!
Og Kjell Rune eneste sted fotball kan være sannheten og live må være oppe på "misjonsmarka"

 
At 2:47 a.m., Blogger sorgenfrigate said...

eg skal fotball-freslse deg....! en gang.... nemlig!

 
At 4:41 a.m., Blogger Nils said...

Stå på "my fellow football-haters", HMM og LM. Sammen er vi sterke! Fotball er uforståelige greier.

Ser jo ut som spillerne i Viking har mistet interessen for å løpe etter ballen. Det e nok andre ting de ser på i stedet..........

 
At 4:35 p.m., Blogger Unknown said...

Pondus uten fotball er som kaffe uten koffein- det gjør deg gretten...Men når det e sagt så kan eg vel ikkje skryte på meg den aller største fotballinteressen. Middels (minus) kanskje...

 

Legg inn en kommentar

<< Home