Pondus og jeg

27.6.06

Om savn og litt anna

Nå er jeg snart feridg med jobben min, i mårra legger jeg inn årene for vedproduksjon, det er ganske tidlig å gå av med pensjon (eller er det omskolering det heter)
Da er det nesten produsert 15 favner ved, hvis noen vil kjøpe ved så er det bare å melde fra.
Så går turen tilbake til Stavanger, der er det brylluper og anna kos. Håper noen vil leke med meg når jeg kommer bortover. Likevel det beste av alt, jeg kommer tilbake til den peneste jenta i Stavanger! Å ja, det blir bra, begynner å bli litt smårar eller som som Marius Miller synger (gal av lengsel)
Jaja, på søndag er ventetiden over.
Etter en flott uke i Stavanger går turen til et av de bedre stedene i Norge. Knerten (hytta vår) i uke 27 er dørene åpne for alle som vil komme og besøke meg der, det kan f.eks. gjøres i forlengelsen av Skjærgårds.
Dette var vist alt for nå. Til da eller en el anna gang.

5 Comments:

At 11:02 p.m., Blogger Laila said...

Ja d e ikkje greit å savne någen... Du e heldig som ser susanne igjen snart då. Men eg håpe eg får vore litt me hu eg og men det blir kanskje ette at du har reist igjen...? ;)

 
At 12:32 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Kjekt å lesa, Hansiboy. Då antar eg det har gått bra å vara vekke fra kvarandre...
Ska i bryllup sjøl på lordag og reise derfor te Mandal på fredag. Men me snakkast jo snart. Eg ska begynna å pakka tingene mine sånn at det e mest muligt plass te lasset ditt imens. Hei så lenge.
kR

 
At 12:07 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg vil leke!

 
At 10:31 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

lekelekeleke!!!!JajaJa!!`:D

 
At 5:23 a.m., Anonymous Anonym said...

Looking for information and found it at this great site... super market refrigerator Adult considering taking a statin zocor 24 3 ohm car audio amplifier

 

Legg inn en kommentar

<< Home