Pondus og jeg

20.6.06

Børge får oppleve de Svenske skoger

Her er en ny oppdattering fra meg, den kommer jo som vanlig litt seinere enn planlagt, men likevel!
Denne skal vist inneholde skog. Jeg har hatt Børge på besøk de siste dagene. Vi skulle jo egenlig jobba ganske mye i skogen, men dagen før han kom pungterte vist traktoren, det førte til at vi ble stående og steke 60kg karbonader, på et X-gamlehjem. Etter middag; heldigvis ikke karbonader, gikk vi å skrudde sammen traktoren igjen og så bar det til skogs. Vi kapp/kløyvde en favn med ved. Da ble myggen så slem at vi ga oss. I dag var det ut i skog å mark, for å virke ut litt. Det gikk fint første tur, men så ble traktoen litt småsyk igjen så da ble det ikke mer vinsjbruk. Synd men sant, selvsagt lot ikke to staute karer som oss stoppe av det så vi begynte å bære. Litt slitne nå! Børge har fått være med på de fleste delene av skogbruket nå. Desverre har han også fått være med på litt mer problemer med traktoren enn vanlig.
Til alle dere som trenger et arbeidsjern, Børge er herved anbefalt!!

4 Comments:

At 7:59 p.m., Blogger Marit said...

hehe dere må kose dere i skogen!:) hils børge også!

 
At 10:35 a.m., Blogger Frk. Tjoms said...

hmm....eg hadde planer om å kløyva ved i dag, men d pøsregne, så eg tror eg står øve d...:P

 
At 10:39 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Kinn trenge traktor når ein har to staute karar...
Nå har regnet komt, så det blir jaffal ikkje et myggproblem her.
Ellers går det i eindel VM, så det kan barra regna så møkje det vil. Hei så lenge.
kR

 
At 12:26 p.m., Anonymous Anonym said...

Ja det høres ihvertfall ut som om dere har fått jobba fra dere:)
Gjett hva jeg og Åsmund gjorde i går da?
Vi klipte håret mitt kort!
Det var ganske gøy:) Kjekt for oss!

 

Legg inn en kommentar

<< Home