Pondus og jeg

11.9.06

En ny oppdagelse

Jeg har funnet ut noe, ved en tilfeldighet selvfølgelig. Som alle andre oppdagelser.
Jeg smørte meg en skive med hapå. Detter er noe jeg har gjort før så det går ganske automatisk. Plutselig fant jeg ut at jeg hadde glemt smør før hapå'en. KRISE. Smør på skiva er omtrent like esensielt som salt i risen. (Noe f.eks Sylviann ikke bryr seg stort om)
Men sånn ellers, smør må man jo han. Derfor som den kloke lille gutten jeg er smørte jeg smør oppå. Dette gikk fint, det smakte også godt.
DVS. Faktorenes rekkefølge her er faktisk ganske likegyldige.!

Dette var dagens oppdagelse, til jeg kommer på noe nytt genialt så ønsker jeg mine lesere alt godt!

14 Comments:

At 10:12 a.m., Blogger Laila said...

Smør trengs jo ikkje når det du har på brøsskivå ska smøres på. Det hørtes ikkje godt ut me smør... hvertfall ikkje på toppen. Det blir som å bytte plass på telleren og nevneren ;-)

 
At 10:34 a.m., Anonymous Anonym said...

Meine du at eg kan gå opp å pussa tenner for så å spisa ett eple? Og d vil kje ha någe å bety? Det meine kje eg tenk.

 
At 6:08 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Då eg va i siviltjenesteleiren på Hustad, va det ein så blanda julamiddag og karamellpudding. Han meinte begge deler va godt, så det betydde ingenting å eta alt på ein gong... Uæææh!

 
At 6:16 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

blæ.. d konne aldri eg ha jort! Men smaken er som baken, den e delt! :-)

 
At 1:49 a.m., Blogger sorgenfrigate said...

ALDRI smør under smørepålegg!!!!!!!!!

 
At 2:35 p.m., Anonymous Anonym said...

Det blir nesten som å smøre smør oppå nugatti'n (nei det blir akkurat det samme faktisk!). Nam, nam, nesten bedre enn å ha den under, for da blir det mer smør og man kjenner smaken enda bedre:)
Forresten så boikotter jeg, ved å ikke kommentere mer på sida di, helt til du kommenterer på sida mi!

 
At 2:35 p.m., Anonymous Anonym said...

Boikotten er i gang...... NÅ!

 
At 12:03 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

Takk for bibelverset! D va veldig bra å eg fekk ein ufattelig kul opplevelse i dag... He skreve om d på bloggen min! Du e et FANTASTISK menneske! Kåoz

 
At 12:17 p.m., Blogger HMM said...

Linn-Marita, jeg kan desverre ikke noe for at MSN.com nekter meg å kommentere på din eminente blogg. Hvis du skaffer deg en litt mer sofistikert blogg (dvs blogger.com) så ska jeg til stadighet legge igjen noen spor etter meg.

 
At 3:02 p.m., Blogger Ole Severin said...

Hansi! Du er genial på en sinnsykt bra måte!

 
At 6:38 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

studenten på d best!!1 ps d va kosligt hos dg på¨tirsdag:D køsh lizzom

 
At 4:00 p.m., Anonymous Anonym said...

Æsj! også jeg som ville det skulle være din feil, men jeg hadde mine bange anelser.
Ok; boikott avblåst!
Får kanskje tenke hardt og grundig igjennom en omveltning.
men du; jeg har fått høre at wordpress.com er bedre. Valgets kvaler!

 
At 11:27 p.m., Blogger Marit said...

takk for sist profet og fysiker. artig kombinasjon det der. Gud har god fantasi. i dag var jeg på solastranda med brodern og bada og brant meg på brennmanet :) det var verdt det som bare det selv om jeg brant meg. bading er en fantastisk ting og spesielt på solastranda. Gud er god. klem

 
At 6:20 p.m., Blogger Ane said...

hehe:) fantastisk bra:) er ikke helt med på at det er en god ide, men ser det likevel ganske godt for meg... hehe:) hvor ble det av praten vi skulle ha på søndag forresten??

 

Legg inn en kommentar

<< Home