Pondus og jeg

6.11.06

Matprat

Jonathan og jeg skulle egentlig hatt matkonkuranse på bloggen denna uka, desverre for jonathan som ikke bruker en konvensjonell blogg ble han utestengt fra sin egen blogg, stakkar mann.
Men det vil jo si at jeg i bunn og grunn har vunnet, men jeg skal likevel informere dere iherdige lesere.
Vi begynte egentlig på fredag, (dette fordi jonathan var så fornøyd med den maten
han lagde da)

Så jeg skal fortelle litt om hva jeg har spist til middag siden da.
Fredag var det riggedag på puls, og med rigging følger riggemat. Seff Grandi
Smaker ikke godt, men det metter.
Lørdag var jeg i Susanne sin bursdag og Jonathan laga mat, han gjorde det godt med hjemmelaga pizza. Den smakte godt, men som veggis er det jo klart at han er litt restriktiv på kjøttet.

På Søndag hadde jeg Laila og Jonathan på besøk hos meg. Dette var en dag hvor maten ble "Hva har jeg i kjøleskapet tro"-middag
Og siden det ikke funker så godt servere kjøtt, ble det stekt ris, med en del krydder og litt kylling til Laila og meg

Dette er alt for nå, jeg har ikke spist middag ennå i dag, men dere skal får høre hva jeg har spist snart.

10 Comments:

At 11:33 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Alltid kjekt med litt matlaging. Jonathan må skjerpa seg;) Me må sjå å eta noge dyr ellers tar stutane øve verden!!!

 
At 12:06 a.m., Blogger Ole Jørgen Reindal said...

hva spiste du?^^

 
At 11:04 a.m., Blogger Laila said...

Takk for maten på søndag :) Du e nesten like flink som Jonathan te å lage mat ;)

 
At 7:26 p.m., Anonymous Anonym said...

Der ser du, Laila liker min mat best, eller er hun inhabil?
Kjell Rune, stutene e våre venner, ikkje mat.!

 
At 5:55 p.m., Blogger Ane said...

hmmm... middag i dag. kylling stekt med gulrøtter, agurk, eple, mais og tomater. og med pitabrød på siden. kan ha ris eller pasta til hvis man vil:) funke fett!

 
At 12:03 p.m., Blogger Laila said...

Ka me ostegratinerte pannekaker fyllt me purreløk, paprika, løk og skinke me salat te?
nammmmm :)

(fengselsmat e hvertfall ikkje kjedelig ;)

 
At 12:41 p.m., Blogger HMM said...

Ole Jørgen, jeg spiser ca alt som blir satt foran meg, med et par unntak.
Kjelli, jeg tror kanskje jeg skylder deg en middag eller no.
Laila, du er innhabil!! Men forresten, jeg har laga sånne pannekaker, men det begynner å bli bedrøvelig lenge sia.
Ane, du er bare litt for freeka i matveien, du har ikke sans for det rette.

 
At 4:17 p.m., Anonymous Anonym said...

Så eg e kje den einaste som e sær i matveien nei! FLOWER POWER!

 
At 4:26 p.m., Blogger Ane said...

jer er ikke freeka i matveien! jeg tørr bare prøve noe nytt! og det funker! funker fett faktisk!! *snurt*

 
At 10:45 p.m., Blogger Marit said...

Middag i dag; rundstykke å kvikklunsj. Va på jobb...

 

Legg inn en kommentar

<< Home