Pondus og jeg

21.10.06

Dorullposten er under veis

Jo nå har jeg prata så mye om den at den sikkert bør komme.
Doruller er et ømtåelig tema.
Det å åpne en dorull er ikke så lett, hvertfall ikke alltid. Hvis man finner den rette dorullen går 3-4-5 runder av dorlullen med i åpningen! Dette er jo sløseri. hvorfor er det sånn, og hvorfor er det bingo hva man får??
Eg undrast (er det noen som husker hvor det utsagnet kommer fra?)
Ellers så skal det siser at de to først månedene vi bodde her i skjalgsgate var vi hjemsøkt av et dorlullmonster. Plutselig så var det det en halv dorull som hadde forsvunnet. Selvsagt så lurte vi på om hybelverten hadde gått tom eller no, men vi har ikke turt å spørre. Nå er dorullforbruket nede på et normalt nivå hvertfall.
Jeg har prøvd å finne et genialt bilde av pondus som passer til mitt uttrykk når jeg prøver å få opp en dorull, men det har ikke lykkes meg å finne på dette vakre internett

Til neste gang!!!

11 Comments:

At 9:35 p.m., Blogger Ane said...

du har så rett, så rett... merkelig det der, og hvis man først skal åpne en dorull er det skjelden man virkelig gidder å jobbe med å åpne den på den mest økonomiske måten... eller? hmmm... må tenke litt mer på dette her---

I'll be back...

var inne å så du hadde postet svar forresten. bare lurer - det er christian du kjenner - hvis ikke? hvem?!?! hehe:)

snakkes på søndag??

 
At 9:43 p.m., Blogger Ane said...

Millitutta?? hva i ?!?! forklare?? *levende spørsmålstegn*

 
At 9:43 p.m., Blogger Ane said...

tog an... hehe

 
At 9:46 p.m., Blogger Ane said...

ehm... hehe:) men tutta? jaja... den var ny:P

 
At 10:41 p.m., Blogger Lisa-Maria said...

haha, doruller jah....vertsfaren min i Canada va heilt fanatiske når d gjalt dorullforbruk....heilt utrolig. Du sko bare ha hørt de mange og lange talene hans om doruller...han tok opp temaet kvar gang me hadde familiesammenkomst!

 
At 10:24 p.m., Blogger Ane said...

hehe:) syke mannen....



:P

 
At 9:07 a.m., Anonymous Anonym said...

den kommer fra "på en bondegård"!! haha, husker du d enda?? trodde bare d var j som huske sånne ting j..hmm.. ellers er j ganske enig i resten...:p

 
At 6:08 p.m., Blogger Ane said...

hehe:) sjekk nick...:P

 
At 3:35 p.m., Blogger sorgenfrigate said...

first price dopapir e helt forferdelig egentlig, men samtidig det beste pga prisen.

 
At 6:22 p.m., Blogger Ole Severin said...

Dorull ditt og dorull datt. Hans Magnus, jeg mener at du (på bakgrunn av slik jeg kjenner deg) at du kan skrive om noe mer engasjerende enn doruller...

Please?

 
At 6:37 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Det e egentligt sånn at jo billigare dopapiret e, jo vanskeligare blir akkurat det.
kR

 

Legg inn en kommentar

<< Home