Pondus og jeg

18.11.06

En litt vanskelig post!!

Nå er det nok tid for en ny post, denna blir litt vanskelig!
Jeg ønsker å komme med noen poenger og være litt pikant, men ikke altfor harselerende!
Det kan hende at jeg klarer det!
Og Marit S, jeg skal ikke fortelle om at damene skal overta verden! (selv om det er en post jeg burde publisert)
Det jeg heller vil si no om, er mennesker som ikke er så veldig takknemlige!!
Det skal selvsagt ikke nevnes no navn her, men...
Jeg vil påstå at jeg som regel er ganske snill med de aller fleste!!
Salvsagt går ikke alt etter planen for meg heller, som f.eks når jeg legger til mine venner på bloggen!
Jeg synes at det er litt kjedelig å bare bruke deres vanlige navn. Derfor finner jeg heller navn jeg syens sier no om dem, hmm, kanskje jeg ikke har vært helt grei med alle, men sist ankomne synes jeg at jeg var veldig flink med!!
Jeg prøvde å være så snill som mulig, men nei da, blir kjefta huden full og får trusler!!
Det er ikke en god verden vi lever i!!!
Jaja, syndefallet har vist merket oss.
Så til neste gang skal jeg prøve å bli flinkere til å være snill, og så skal jeg øve til eksamen!
Og som en PS. som gentlig skulle stått helt først, gratulerer så mye med dagen din på torsdag Line!!!!! DS.

8 Comments:

At 6:12 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Eg e jaffal fornødde med navnet mitt, Hansiboy...

 
At 11:44 a.m., Blogger Marit said...

Næmmen stakkar, stakkar, uskyldsrene deg, nå fekk eg nesten dårlige samvittighet...

 
At 1:47 p.m., Blogger Ole Severin said...

Kan ikke klage på kallenavnet mitt jeg heller.. Det passer jo perfekt;)

 
At 10:58 p.m., Blogger Marit said...

jeg er sånn middels fornøyd med mitt kallenavn. de assosiasjonene jeg får er "fjortis", "rosa helikopter" o.l...

 
At 12:41 a.m., Blogger Laila said...

Eg e veldig fornøyd me mitt :) Det e et veldig fint navn. må eg sei. Gir veldig gode assosiasjoner hvertfall :-D

 
At 10:18 a.m., Blogger sorgenfrigate said...

eg e og fornøyd med kallenavnet til ole..

 
At 2:02 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

hmmm. Eg må nå innrømma at eg ikkje heilt forstenne kåffår eg he fått mitt kallenavn, så eg vente i spenning på ei forklaring;-) Kåoz

 
At 8:31 p.m., Anonymous Anonym said...

Hans Magnus Mann! ja noen ganger må man bare ta opp vanskelige ting, i håp om at de blir bedre. men det virka ikke som om det funka...hem... but don't stop trying!
(og sånn for å kaste meg på støttebølgen) Jeg er godt fornøyd med kallenavnet mitt, passer flottiflottiflotti! Fordi Gud skal bli hele Hvittingfoss sin Konge, og jeg er hans prinsesse:) det lærte jeg på IMI-gjengen! da er det så sant det kan få blitt!

 

Legg inn en kommentar

<< Home