Pondus og jeg

21.1.07

Nye kommer til

Nå begynner Impuls å nærme seg med stormskritt!!
Gleder meg (er det noen som kan tenke seg å gjøre leksene min denna uka:P)
Har bare to innleveringer tror jeg:P:P
Kjekk sak
Ellers er livet fint!
Takker så mye for i går til de som var med da!

Ellers så vil jeg fortsett med dagens navn, i dag går det til Nils
Det utdeles fordi Nils er Nils og han er sinsykt bra mann!!!!

Guds fred folkens.

PS: Det er noen nye navn på bloggerlista mi, synes du at du mangler så kjeft på meg, ellers så er det jo morsomt hvis non klarer å gjette hvem de tre nye er før de skjekker bloggene deres da.
DS.

5 Comments:

At 5:32 p.m., Blogger Camilla said...

D70 det e jo meg jo!!


Eg elske kamera!

 
At 10:17 p.m., Blogger Nils said...

hei. Takk for at du står bak meg i bønn for tiden. Det setter jeg fantastisk stor pris på! Har vært litt stressa nå de siste timene. Men nå er alt utstyrs-stress ordnet opp og klart for å rigges opp.

Så da kan jeg slappe av.

Kult å være årets dagens navn! :)

Du er kul!

Hilsen Nils

 
At 10:58 p.m., Blogger Epleblomsten i egen høye person:) said...

Eg mangle:(

Takk for ALT i helgå:) Klemmer, forbønn og alt:)

Gla i deg:)

-elisabeth

 
At 9:24 a.m., Blogger Unknown said...

Heia! Nå er det nesten like dårlig med oppdateringer fra Stavanger som fra Singapore altså - det er ikke bra, for jeg kjeder meg jo når jeg må lese research :P
Håper du har det bra vennen =)
Gla i deg!
Klemmer fra Line

 
At 2:59 p.m., Blogger Jan Ruben said...

MEG DÅ?????

Slakke holdning Hans Maggy.
Jaja, så mye for det......

 

Legg inn en kommentar

<< Home