Pondus og jeg

6.3.07

Da har jeg vist fått'n

Da ska jeg vist skrive noen rare ting om meg. Seks i tallet.

1. Jeg kan nesten alle Øystein Sunde sangen utenatt.
2. Jeg spiser pannekaker fylt med grønnsaker og kjøtt.
3. Jeg har spist syltetøy på niste mi det siste året, før det var det 5 år med gulost og før det 2 år med honning.

(Det er vanskelig å være rar i denna verden. Kan jo f.eks fortsette i matveien og si at jeg til dag dato ikke har funnet et pålegg som ikke går sammen med nugatti, men det må da være nok mat nå.)

4. Jeg har en syk tiltrekning mot lapper som henger ut av klær; selvsagt med mennesker inni (de må dyttes på plass)
5. Jeg har hatt egen data siden jeg var 13-14
6. Jeg har en kolasj med bilder på rommet mitt som er 1X2 meter

Da klarte jeg det. Det kan selvsagt nevnes flere ting, men jeg har ikke så lyst å nevne det andre har gjort før, og jeg vil jo helst vise min egenart

Jeg sender vidre til: Jonathan, Laila, Kjetil, Camilla og Kjell Rune

2 Comments:

At 6:43 p.m., Blogger Epleblomsten i egen høye person:) said...

Bloggtikken igjen for verden e så liten:) Sorry:P

Regler:Hver spiller starter med å skrive 6 rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive 6 ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren 6 nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon

 
At 11:57 a.m., Blogger Lisa-Maria said...

hahaha! Storebroren min har samme problemet med lapper som henger ut av klær. hehe, morsomt :P

 

Legg inn en kommentar

<< Home