Pondus og jeg

13.2.07

Ja

Da var det en uke siden sist, så da prøver jeg å lure inn litt blogging igjen!
I dag har det vært bedriftsdag (eller hva det nå kalles på UiS) Det er nesten litt synd at jeg ikke går 3. året. Jeg kjenner jeg har litt lyst til å begynne i jobb.
Jeg skulle kanskje ha sagt at dagens navn er Marit siden det er et av de menneskene jeg har hatt en flott samtale med, men nei Marit er ikke dagens navn fordi hu ikke gidder å kommentere meg.
Så dagens navn er Terje. Takk for handelen i dag og Gratulere så mye med morgendagen!
Jeg skal begynne på bursdagsmiddagen hans nå!
Til nesten gang. KaTsjing

6 Comments:

At 4:06 p.m., Blogger Marit said...

Kommentar!

 
At 4:11 p.m., Blogger HMM said...

AGRESJON

 
At 1:45 p.m., Blogger Marit said...

Det staves aggresjon;)

 
At 4:15 p.m., Blogger HMM said...

Det har du helt rett i!

 
At 8:02 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

Denne samtalen e nesten så dyp at eg he litt problem me å forstå an...ellar ikkje!
Ha ein bra dag, å takk for at du e så god Hans Magnus!
Guds velsignelsa øve deg å dagen din:)

 
At 9:36 p.m., Blogger Marit said...

.






























































































































































































































Så d så.

 

Legg inn en kommentar

<< Home