Pondus og jeg

5.2.07

Til ære for Line.

Og dere andre som leser denna bloggen.
Nå kommer det en post igjen og jeg skal prøve å love å bli bedre til å oppdattere(høres omtrent ut som det nye bryllupsløfte) jaja nok om det å gifte seg. For sånt kommer jeg ikke til å drive på med på en stund.
Line, jeg håper du har det bra der nede i øst/vest. Hva sier man egenlig om det?
Her går livet sin vante gang, som jeg og Mio ble enige om i går; det å ha et liv blir regnet som en luksusartikkel.
Forresten så har Pondus blitt bareier, så dette impliserer vel at jeg bør begynne å nyte litt alkohol igjen!
Til neste gang, fest med måte!!!

4 Comments:

At 9:19 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Me drikke oss dritas...!!! Ugh, ugh...
Du trenge kje lova noge så helst, gutten min. Skriv når du får lyst.
kR

 
At 6:32 a.m., Blogger Unknown said...

Hurra! Til ære for meg da gitt - nå skal jegvære blid i lange tider selv om jeg må ha dressbukse på, og presentere litt idag. Her nede i øst, må det vel bli, har vi det helt supert - men idag er vi dødlig fornærma over stenging av svømmebasseng :P (ikke det at vi skulle svømme, men det gjelder jo å jobbe jamt med brunfargen så Hege og AL for angst når de kommer på besøk i mars ;))
Å ha et liv er definitivt en luksusartikkel, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med mitt og skulle virkelig ønske jeg kunne sette det på loftet litt:P Forslag om hva Line kan gjøre neste år tas i mot med takk!
Alkohol er forøvrig skumle greier vennen min, men kan Pondus takle å bli bareier, så kan vel du og jeg ta en skål iblant =)
Håper du har det bra! Gleder meg til å se deg til sommern, får nøye meg med ekstremt lange kommentarer frem til den tid ;)
Gla i du!

 
At 12:49 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

lenge leve pondus!!!!

 
At 6:30 p.m., Blogger Lisa-Maria said...

Jepp....du har i hvert fall ikkje någe liv når du går på Kongsgård..hehe....fææælt mye arbeid :( Mmmmen jaja, gjør jo egentlig bare livet litt ektra kjekt og interresant de få gangene me plutselig får fri! :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home