Pondus og jeg

5.4.07

Jepp da var jeg hjemme!
Jeg kom vel fram!
God påske til folket

5 Comments:

At 2:24 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

:)
ha ein finfin påske
klem
tjomsen

 
At 6:00 p.m., Anonymous Anonym said...

Har sans for deg mann

Jonathan

 
At 1:56 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei, nå er jeg også hjemme igjen:) Hadde det fint i mexico! Jeg skulle sende deg et kort, men fant ikke noen postkasser og postkontorene var stengt. Men du skal få det asså... en gang...

 
At 3:06 a.m., Blogger Ole Severin said...

Hans Magnus du kjekke mann
du er en jeg like kan
Måtte påsken din bli superbra
det har du fortjent både natt og dag!

Stay cool bro`!

 
At 11:22 p.m., Blogger Tora said...

haha lige måde!
Det som e oppklarende e at du kan alle ø.sunde sangene utenatt!! HAHAHA

Ha ei fine uga!

 

Legg inn en kommentar

<< Home