Pondus og jeg

16.10.08

Nå har jeg noe å skrive

Da var det vist på tide igjen!
Jeg har en liten bekjennelse å komme med, i går så jeg på glaneboksen/ husalteret/Skjermen jaja kall det hva du vil! Hvertfall, jeg satt og så og så ble jeg emosjonelt revet med og jeg fikk en aldri så liten tåre i øye. Det er veldig lenge siden sist, den var ganske fint egentlig.
Jeg er fortsatt ikke helt frisk, men jeg har det godt.
Og så har jeg jo stadig noe jeg lurer på og ting jeg forsker på. Nå er det nok skattelisten jeg bruker litt tid på. Det var oppe til diskusjon i går. Det sier ikke noe om menneskene. Det er tre tall som sier lite, og har en utrolig makt.

PS. Heia Norge, nå ser det ut som de slipper å legge ut på den strabasiøse truen sørover. Desverre blei det ikke den stillinga som jeg hadde forventa. Jaja, selv jeg kan ta feil. Likevel tapte de, så noe rett hadde jeg jo. DS.

1 Comments:

At 4:39 p.m., Anonymous Anonym said...

hva var d som fikk deg til å felle en liten tåre da?

 

Legg inn en kommentar

<< Home