Pondus og jeg

12.10.07

I dag er dagen!!!

Hans Magnus har bedt ut Hans Magnus på konsert!
Dette er en av de store kvelden musikalsk sett i mitt liv!!

Artisten er en av norges morsomste, teknisk beste, og mest geniale!!

Han har holdt på nesten doblet så lenge som min levealder (jada tar litt i)

Han har gitt ut 20 plater siden 1970. Han har spilt med de fleste, for de fleste.
Han har coveret, opp til flere ganger, ellers er han nok mest kjent for det han har laga sjøl.

Takk for at du tar turen innom Stavanger Øystein. Jeg skulle ha skrevet en lenger biografi, men nå er det middag!!

5 Comments:

At 3:39 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

Ja!! linnmarita må jo få ver me på bloggen vår!! kan ikkje mange ble me på an, så kan d bli ein sånn stor felles doblogg:D

 
At 12:58 p.m., Anonymous Anonym said...

Hurra! Jeg fryder meg å dine vegne, Hans Magnus. KOS DEG MAKS!

 
At 2:04 p.m., Anonymous Anonym said...

Her kommer et sitat (riktignok ikke fra Øystein Sunde, men jeg falt pladask for det:
"Noe av det viktige med trosutvikling (SOM OFTE KJENNES SOM INNVIKLING) er at man våger å utholde og arbeide med problemstillingene."
Hva syns du om viklingene?

 
At 10:37 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

Eg vil ha oppdatering!! Eg vil ha oppdatering nåå:) *kravstortkvinnfolk*
men få någen andre t å skriva får dg, sånn at armane dine får slappa av....

 
At 2:14 a.m., Anonymous Anonym said...

hans magnus! jeg vil ha ny post..! Du trenger ikke skrive så mye, bare litt så j skjønner at du fortsatt lever;) PS. har vært i Lyngdal i dag..! Får sett så mye av verden når man går på bibelskole:p

 

Legg inn en kommentar

<< Home