Pondus og jeg

20.10.08

Læring

Jeg lærer så lenge jeg lever, dvs jeg lurer hvertfall stadig på noe. Jeg har stadig lurt på noe her på bloggen men har liksom ikke fått de gode svarene. Det kan hende at jeg har stilt de gale spørsmålene. Likevel drister jeg meg til å komme med et av disse eksistensielle spørsmålene igjen. Hvorfor er det en del intelligente mennesker (desverre er nok flertallet av disse jeg snakker om jenter, men det har nok ikke så mye med saken å gjøre) som gjør seg dummere enn det de er. Og er dette intelligent? Det kan jo hende at det er så intelligent at jeg ikke kan forstå det. Uansett jeg kunne godt tenkt meg å lært litt om dette.
Ellers lærer jeg stadig noe her på jobb. Jeg begynner å kunne litt om oljeprodukjson, kan vist stedvis ting som ikke petrostudenter kan, det synes jeg er foruroligende, men egentlig mest for deres annliggende.

1 Comments:

At 1:05 p.m., Anonymous Anonym said...

Hersketeknikk, my friend! "Hei, kan ikkje du fikse dataen. Eg får ikkje te sånn" Den primitive følelsen av å ver te nytte slår inn hos hannkjønn. Trigget av en manipulerende og kynisk impuls gjør vi de utroligste ting som kvinnen selv kunne ha gjort, men ikke har lyst til.

 

Legg inn en kommentar

<< Home