Pondus og jeg

9.9.09

Litt samlepost

Da skal jeg oppsummere et par dager.
Jeg har stemt i dag, dritlei av å høre på politikkere som slenger dritt. Og hvorfor skal vi ha så mange partier. Valget er hemmelig og ut over det så har jeg bare en kommentar å komme med, det blei ikke no stemme til FrP i år heller.
Jeg er nå på tredje dagen der jeg ikke har møtt no særlig mennesker anna en jobbemennesker.
Jeg kjenner at det begynner å bli behov :) Takk til Kristine og veninna som jeg fikk diskutert litt politikk med og Ellisiv jeg dumpa borti i byen i dag.
Disse dagene har blitt brukt til å tenke en del, ha det fint i mitt eget selskap (jeg viste ikke at det gikk an jeg)
Jeg sitter stadig å leser "Skuret". Ja det er andre gang jeg leser den boka, tror det er første gang jeg leser samme bok mer enn en gang siden jeg var fire og likte "Sakeus"
Ellers så er det sikkert mer som skulle vært gjort i huset men det er ikke gjort ennå. Det bryr meg igrunnen lite. Jeg har det fint! Det koser jeg meg over :) :) (Det var vel en innskutt setning til de som gjorde regning med at Hans Magnus nå begynte å bli HELT gal)

Internettsia jeg vil anbefale i dag er IKKEpedia det er rett og slett fantastisk mye tull!

Til neste gang. Guds fred. Carpe Diem!

1 Comments:

At 2:29 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

wow, tri daga! d e jo ganske lenge t å vera deg d=) du må gjerne stikka innom her ein tur, sånn viss du sko kjeda deg eller bare he lyst=) Bra at du endelig he oppdaga at du kan trives i ditt ege selskap=) Ha ein fin dag

 

Legg inn en kommentar

<< Home