Pondus og jeg

18.11.07

Østlandet

Siden jeg har blitt anmodet om å skrive en ny post, og i samme åndedrag anmodes om å ikke skrive på PC skriver jeg en liten blogg for å oppfylle alles ønsker!
Jeg tror den blir om min østlandsturne som jeg igrunnen ennå ikke er helt ferdig med!

Men for å starte. Avgang Sola kl 1105 (liksom Norwegian er like dårlige med tider som kolumbus)
Kom til gardemoen og rakk Totenekspressen til Gjøvik.
Kom til Gjøvik og fant ut at det som man alltid glemmer var glemt igjen! (Toalettmappen)
CC kom meg til hjelp og hjalp meg med nesten alt jeg trengte!
Tassa nordover og oppover for å finne Stubø residens
Om oppholdet les her
Fredag var det toging og eksamenslesning til Oslo
Kvelden ble brukt på verdens beste TV-program og fellesskap med Øyvind
Lørdag var det Oslo som skulle utforskes igjen (stadig overraska over hvor godt kjent jeg er i Oslo, til å ca aldri ha vært der før)
Lørdags ettermiddag/kveld var jeg stasjonert i Ullenes residen. Mye sang, spill, bønn og snob
Søndag (i dag) vi stod nesten ikke opp før middag, mer av verden beste TV-program og bønn stod på programmet før middag på Egon avslutta oslo-oppholdet for denna gang.
Nå har jeg akkuratt lagt sistemann her hjemme og begynner å bli ferdig med bloggen så da ska jeg og hoppe i kassa!
God natt og so long!

3 Comments:

At 1:55 p.m., Anonymous Anonym said...

Og dette er min sønn!
Kjempekos med besøk! (:Vi gleder oss til jul! Glaidegklemmer

 
At 9:16 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

:D flinke du va t å blogga kort:D syns d va ein passelige beskrivelse av dg stubø ga dg, eg.
god bedring i armane

 
At 10:13 p.m., Blogger Marte Gard Ullenes said...

Kjekt å ha besøk av deg i Oslo! Mellom jul å påske trenge du kje reisa så langt, bare te Talgje. :)
Lykke te me eksamen!

 

Legg inn en kommentar

<< Home