Pondus og jeg

26.2.09

80/90-tallsparty

Detta er en post for å logge stemningen.
De fleste av oss som er innom denna bloggen her er jo født på det glade 80-tall og vi er vokst opp i det litt trange, men likevel ganske glade 90-tallet.
Er det ikke snart tid for å se litt tilbake og ha et skikkelig party!
Jeg har veldig lyst. Og jeg begynner å trenge noe å se fram til i forhold til håret. Hvis ikke blir det klipt snart.
Detta trenger ikke å være noe påskudd for å få meg klipt, men likavel.

Nils har et par bloggposter som burde få oss til å lengte:P

Så jeg ønsker tilbakemelding på om detta er noe som folk er gira på.
Eller om det bare er meg.

6 Comments:

At 4:33 p.m., Anonymous Anonym said...

Hehe.. 80-talls fest er jo alltid en slager! Er noen år siden sist, så eg e med eg;)

 
At 10:17 p.m., Anonymous Anonym said...

80-tallsfest hadde vært fint, 90-tallsfest enda bedre, siden vår egen samvittighet var sterkere til stede da..
Jeg er med!

 
At 10:17 p.m., Anonymous Anonym said...

80-tallsfest hadde vært fint, 90-tallsfest enda bedre, siden vår egen samvittighet var sterkere til stede da..
Jeg er med!

 
At 1:10 p.m., Blogger Lissie said...

Jeg er med så sant jeg er i området =)

 
At 9:18 p.m., Blogger Nils said...

eg og eg og eg og!!!! åtti slash nitti talls party er på sin plass...

 
At 1:11 p.m., Anonymous Anonym said...

det er kanskje mest deg.

 

Legg inn en kommentar

<< Home