Pondus og jeg

26.1.09

Stavanger Kommune

Som mange av dere har fått smertelig erfare så bestemte Stavanger kommune seg for i fjor vår å dumpe en del ekstraasfalt på vei inn mot min bopel. Jeg for min del synes nok at de kunne ha brukt penga litt mer fornuftig, men jeg ser argumentet med småbarn og turområde og en del sånne gøye ting.
Hvertfall den ene fartshumpen er i kategorien splitthopp, den har nok forringet levetiden på mang en bil iløpet av de siste ti måndene. Seines i gå kveld var det et nytt bremsespor, ca ti meter, stakkars bil.
Hvertfall jeg begynte å gå litt lei, derfor sendte jeg en mail til kommunen og fortalte ganske sakelig hva jeg tenkte om detta asfaltprosjektet. Jeg gjorde vel egentlig regning med at den mailen min havna i søppla, men nei. I dag blei jeg faktisk ringt opp av en koselig mann i kommunen hvor han forklarte hvordan ting var og at desverre så kunne jeg ikke få det som jeg ville. Selvsagt er det jo trist at jeg ikke kan få viljen min, men synes det var veldig positivt at jeg fikk en tilbakemelding.
Jeg bor i en kommune som bryr seg litt, jeg er imponert!

1 Comments:

At 6:10 p.m., Blogger Marit said...

Imponerende! På en koselig måte:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home