Pondus og jeg

13.1.09

En nyhet

Da har jeg fått godkjennig for min første tur offshore.
Dvs. at jeg skal gjøre en del ting for første gang.
Jeg skal fly helikopter
Jeg skal fly rutefly til Bergen
Jeg skal være dobbelt så lenge på havet som jeg noen gang har vært. (SFB står på bunn, men likevel)
Jeg skal være uten mobil i fire døgn (det er hvertfall en stund siden sist)
Jeg skal se i virkeligheten hva jeg driver med på jobb
Hvis jeg er heldig kan det også hande jeg får meg en tur ned på havbunnen

Oppdattering på om jeg overlevde og sånn kommer når jeg har gjennomført denne ferden.

5 Comments:

At 3:38 p.m., Blogger Marit said...

Konge!

 
At 7:42 p.m., Blogger Gjermund said...

Høres spennende og kjekt ut! God tur då! :D

 
At 9:28 p.m., Blogger Lirita said...

God tur kjære deg!

 
At 11:57 a.m., Anonymous Anonym said...

Høres kjekt ut å vær ingeniør :)
God tur!

 
At 11:15 p.m., Anonymous Anonym said...

Eg vil ver med!!! Åh for ein opplevelse :) glede meg te oppdattering når du komme hjem!

 

Legg inn en kommentar

<< Home