Pondus og jeg

23.12.08

Tag

Ja, jeg har blitt tag'et. Jeg har nok litt mer forhold til tag'ing enn de fleste andre her. Jaja, det er en anna historie og jeg skal prøve å late som jeg forstår hva dere sankker dere 5 som har tag'et meg. Tagge kan med en liten skriveleif bli tærge. menmen, jeg er med jeg. Og da vil jeg terge litt igjen. Jeg gidder ikke å si hvem som har tag'a meg, men det kan jo være konkuranse med premie (Hørte du det pastor LK?)
Hvertfall jeg tror jeg skal si fem ting om meg selv (det stemmer man skal ikke skrive tall med tall men med bokstaver t.o.m. 12) Som kanksje ikke er helt åpenbare eller no sånt.
Ja

Nr. 1 Jeg er veldig flink til å ødelegge jentefilmer. Jeg ler på de plassene der jenter begynner å gråte. Sorry, men det er bare patetisk som regel.
Nr. 2 Jeg er alergisk mot kulde
Nr. 3 Jeg har strøket på en prøve iløpet av mitt skoleaktive liv (I niende klasse.)
Nr. 4 Jeg fikk motrosag og vernestøvler til 16.årsdagen
Nr. 5 Jeg jobber iherdig med å anskaffe meg alle de tingen jeg må kjøpe før jeg får kone. Noen som har hørt om WAF?

4 jobber jeg har hatt:
- Postmann i Stavanger
- Vaskedame
- IngeNerd Aker elektro
- Lumberjack

4 bøker jeg har lest:
- Slipp deg løs mann
- Bibelen (nesten helt igjennom nå)
- Harry Potter (et par av dem)
- Poirot (ganske mange av dem)

4 steder jeg har bodd:
- August Jacobsensvei
- Skjalgsgate
- Draumkvædstien
- Ugleveien (alle disse på mindre enn tre år)

4 tv-programmer jeg liker:
- MacGyver
- That 70´s show
- TopGear
- Nytt På Nytt

4 steder jeg har feriert:
- Knerten
- Egypt
- Spania
- Stavanger

4 websider jeg besøker daglig:
- avforum.no
- akam.no
- hw.no
- hmm800p.blogspot.com

4 steder jeg muligens heller ville vært nå:
- i varmere strøk
- i nærheten av en flott kvinne
- i Stavanger
- i Offshore


Jeg tagger selvsagt alle, jeg veit ikke hvilken ENS som passer best for dette, men det kan nok hende at NorSok har en standard for detta og. Og hvis dere er tag'a før er ikke dette no god unnskyldning.
Hvis det er no mer dere lurer på som jeg ikke har dekka så er det bare å spørre, kanksje det blir besvart.