Pondus og jeg

5.11.08

På jobb






Jeg har tapt et veddemål igjen, det var ikke alle aviser som trykka bilde av obama på forsia i dag. Dagbladet printet faktisk et bilde av busk. De var vist glade for at han forsvant. Og ingen skjønner det!



SAS har problemer, Pinnacle har problemer, eller de som eier dem hvertfall. Jaja, ikke det at jeg bryr meg mye om dem!



Finanskrise elle ikke, i går fikk jeg meg en ny PC, her begynner vi virkelig å snakke PC. Den er bitteliten og er STILLE (Det er egentlig ganske morsomt å uttrykke stillhet ved bruk av store bokstaver) Den er selvsagt stasjonær, siden jeg bare har to stasjonære fra før.



Her er bilde av min nye lille venn!
Ellers så jobber jeg litt her på jobb. Fint å gjøre det også
Julie, jeg lurer på om jeg skal løpe meg en tur til i dag, og takk for turen i går. Flere som har lyst å bevege legemet med meg er det bare å si ifra.
Tror jeg kommer tilbake med ny blogg en annen dag.



4 Comments:

At 4:25 p.m., Anonymous Anonym said...

Hehe.. bevege legemet med deg;) Grattis med ny pc då!

 
At 9:08 a.m., Blogger kjetil said...

joggetur savnes faktisk! slitan med ny data, den ligner kanskje litt på nintendo wii, men det visste du sikkert ikke frs før;)

 
At 12:12 p.m., Blogger HMM said...

Jasså to bla foss komentarer. Fint!
Kristin jeg er ikke helt sikker på om du harselerer med språket mitt eller kan tenke deg å slå følge med det potensielle liket mitt en dag.
Jeg har igrunnen ikke tenkt på at den ligner på wii'en. Det jeg kan si er jo det at den ikke har noe optisk drev, og ellers er den halvparten så tykk som wii'en.
Jeg gjør vel forresten regning med at du er på GetFocused i helga så det blir vel ikke no løping på oss da.

 
At 1:53 p.m., Blogger Marit said...

Jeg antar at overskriften betyr at du blogger mens du er på jobb, siden bare en setning omhandlet selve jobben;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home