Pondus og jeg

31.10.08

Antimelankoli

Jeg tror jeg igrunnen er kjent for å skrive litt melankolsk. Dette skal jeg la være i dag.
Først og fremst, det er fint at jeg har fått tilbakemelding på at jeg er så gal som jeg trodde og LK har vært litt for skjermet.
Denna uka mi har vært fin. Jeg har jobba en god del på jobb! Det er så digg å være i arbeid og faktisk gjøre noe hvertfall lære noe.
Jeg har sett noen mennesker denna uka. Det var en utrolig fin kveld i går med masse bra mennesker. Takk til dere som gjorde kvelden.
Nå er det snart Pulstur, det kommer til å bli kjempebra!!!

3 Comments:

At 1:18 p.m., Blogger Småen said...

Som Eivind ville ha sagt det: POSITIV!!

 
At 9:26 p.m., Blogger Unknown said...

Du e ikkje en del av min definsjon av melankolsk

 
At 8:09 p.m., Blogger kjetil said...

heisann!

sjekker litt rundt på bruktbørser hos diverse pa selskaper. hvis du fremdeles er interessert i EQ, kan du sjekke siden her: http://acbergen.no/right_bruktborsen.shtml og ringe for pris og sånn;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home