Pondus og jeg

7.11.08

En rekord

Jeg tror jeg har en ny rekord eller noe. Siden tirsdag så har jeg vært hjemme uten besøk i våken tilstand ca en time per dag. Det er litt slitsomt. Jeg har litt oppvask som står, men jeg husker ikke når jeg brukte det. Jeg gleder meg til i morgen, da får jeg lekt litt, vaska, vaska klær (det begynner å bli tynt med netting og de i skapet) og så er det jo den oppvaska. Tror Solveig og Ellisiv som står for noe av den.
Gleder meg til en helg hvor jeg får være med masse mennesker. (Håper jeg)
Jeg er glad:-P

3 Comments:

At 11:40 a.m., Anonymous Anonym said...

Oppvask holder seg godt hvis du strør litt salt på den, det er verre med sittentøyet! (: Lykke til! Klem

 
At 11:41 a.m., Anonymous Anonym said...

eller kanskje sKittentøyet

 
At 10:43 a.m., Blogger kjetil said...

eller kanskje sinnatøyet(;

 

Legg inn en kommentar

<< Home