Pondus og jeg

27.11.08

Neste uke

Nå har jeg hatt prosjektor en uke! Jeg har sett en film eller to, men har ikke hatt no folk på besøk å se film ennå. Denna uka her har vært er ganske full uke, den er vel ikke helt ferdig ennå heller. Heldigvis blir det litt inteligent kontakt med verden selv om det er litt fult i kalenderen. Men, jeg vil se film og jeg ønsker ikke å se film aleine!! jeg begynner å få en brukbar dvdsamling. (Kanskje litt overvekt av action, men jeg er jo mann)
Jeg tror at jeg setter opp et par filmer framover og så får jeg se om noen ønsker å være med. Eller hvis noen har ønsker om film så er det bare å si ifra. Neste uke ser det ut som jeg er klar for film Mandag, Tirsdag og Torsdag. Ellers Er det jo alltids en helg nå og neste helg da.
Nils jeg har fått tak i Air Force One. Intressert el?
Ellers så tror jeg at jeg vil se en tegnefilm, Lars Kristian; Astrix og britene (skulle kanskje sett den både på norsk og engelsk)?
Ellers, ja,, har noen forslag?
Dere er velkomne til film hvertfall

2 Comments:

At 8:46 p.m., Blogger T said...

Film friste alltid, men e litt langt te Stavanger frå Aalborg, men kanskje i januar?

 
At 9:37 p.m., Anonymous Anonym said...

Du må være litt forsiktig nå Hans Magnus, det kan virke som om du prøver å kjøpe deg venner;) Det er du for god til:) Jeg er glad i deg UTEN projector og jeg...

 

Legg inn en kommentar

<< Home