Pondus og jeg

21.11.08

Det skjer ting i hjemmet!

Dette er et innlegg som kanskje passer bedre på AVforum men jeg legger det her og.
Noen av dere har fått med dere at jeg ikke har hatt TV i hula mi siden jeg flytta inn. Dere har vel skjønt at jeg er litt elektrofil også, kan ikke skjønne noe av det. Jeg fikk t.o.m. dette passet påskrevet i russeavisa. Ja, til saken.
Nå kan jeg vel kalles innehaver av hjemmekino. Det blir nok mindre og mindre stue og mer og mer kinorom. Fått to nye CD/DVD-hyller, prosjektor, og lerret. Takk til Gaute og Lars Kristian som var med å hjalp. Har ikke fått forska så mye på oppsettet ennå, men jeg har et par utfordringer som må løses. Det er faktisk godt bilde og det blir nok snart full kringlyd og. Det er en hake da WAF(Wife Accepting Factor), men det er nok ikke noe problem likevel. Jeg har ingen kvinne i mitt liv som vil klage. Har vel ikke noen kvinne i mitt liv sånn som det er nå uansett.
Likevel, jeg er mer klar for å se film nå enn noen gang før. Bare å si ifra hvis noen vil komme å se film, ska nok alltids klare å snurre en i ny og ne. Hvis noen har en hypervidvinkel(ikke fisheye) så kan jeg få tatt noen bilder og sånn og lagt ut også. Gleder meg til å se søs i kveld og ha besøk av hu i helga.

2 Comments:

At 6:48 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg har nesten (Men bare nesten) kommet meg etter sjokket med lungemosen (!!!) hos deg, og mulighet for harddisc-crash hos meg. Oldemor har frisknet til, og er på vei hjem i skrivende stund. Gratulerer med nytt utstyr! Tenker søstra blir fornøyd når hun får se en av sine yndlingsstykker i kveld, eller i morgen??!

 
At 8:52 p.m., Anonymous Anonym said...

oioi... WAF er en faktor mange av oss må ta hensyn til i blant. Men kn jeg komme på besøk igjen snart?

Kjekt å henge på lørdag... jeg lo meg skakk!

 

Legg inn en kommentar

<< Home