Pondus og jeg

12.2.09

En god nyhet

Da kan jeg glede (hvertfall) de som ikke har fått det med seg.
Lisa Maria har begynt å blogge igjen. Det begynner å bli 1,5 år siden hennes forrige blogg gikk av med døden. Detta var jo ganske så trist, så derfor var jo gleden desto større når en ny kom på banen.
Gleder meg til å følge denna bloggen videre.
Jeg skal gå inn i en prosess der jeg gjør en seleksjon av kallenavn
Nå i første omgang så får det bli Lisa Maria. Håper det er i orden.
Til mine lesere kan jeg jo også meddele at jeg overlevde turen i havet denna gangen og.
Gøy var det, og klokere har jeg blitt:) Rikere og flere fridager har jeg også opparbeida meg. Livet er fint.

2 Comments:

At 5:34 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei Hans Magnus! Virkelig kjekt at du skrev dette! Takk :)Og det e selvfølgelig helt greit at du bruke "Lisa-Maria" som kallenavn på meg, hehe! :)
Ha en nydelig dag videre, min venn!

 
At 10:17 a.m., Anonymous Anonym said...

Har du flere gode nyheter på gang?

 

Legg inn en kommentar

<< Home