Pondus og jeg

28.5.09

På tide å slå et slag igjen

En side med mye gøy, som desverre ikke oppdatters så hyppig lenger er, AMO.

En av grunnene til dette er vist at det har kommet bok.
Den må nok kjøpes.


AMO står for astronomer mot orddeling. Var en kar som studerte i Oslo som gikk lei og starta gruppa i 97, det tok liksom ikke helt av før i 06 da de var med på Typisk Norsk, for min del hadde jeg vært med som sjef da en god stund. (jeg er da sjef 3314 og stolt av det) Hvis du er glad i norsk språk og er litt skepisk til dunfisken som biter vil jeg anbefale å melde seg inn. AMO tipper snart 10000 sjefer og dette skulle jo igrunnen ha ført til at språket i butikker skulle vært mye bedre. Jaja ord deling er ik ke så let all tid :)

Ønsker folk en god dag med pissa i fryseren til middag og ananas biter med krem fløte til dessert

4 Comments:

At 9:08 p.m., Blogger Marit said...

Jeg er generelt ganske redd for dunfisk;)

 
At 11:01 p.m., Blogger larsk said...

Kjenner det jeg også. Kanskje skulle vi laget en ny klubb: AMD: Astronomer mot dunfisk ;)

 
At 7:57 a.m., Blogger HMM said...

Jasså ja! Hadde jeg er skriveleif.
Nå kan jeg jo være så ekkel at jeg redigerer posten min, men det setter vel deres leseferdigheter i et dårlig lys.

 
At 4:17 p.m., Anonymous SOLveig said...

Det er klart de biter i vann. Spørsmålet er bare: HVEM biter de?

 

Legg inn en kommentar

<< Home