Pondus og jeg

22.4.09

Åpent hus 27.04 dvs Mandag

Da er det vel egentlig litt for tidlig med en oppdattering, men likavel.
Jeg har innsett at jeg ikke blir yngre, dette medfører fort bursdager. Så på mandag har jeg bursdag. Da vil jeg ha åpent hus hjemme i hula mi. Jeg kommer til å være å treffe der fra kl 17 til 2330 ca.
Jeg har brukt litt tid de siste dagen til å prøve å lage en facebookevent, men det har jeg ikke fått tell. Hvis noen kan fortelle meg hvorfor så hadde jo det vært fint da
Men jeg ønkser venner og kjente velkommen innom en tur. Det blir servering av snob og brus og de.
Ellers er det vel ikke så mye anna å si enn; gå derfor ut å spre det gode budskapet og stikk gjerne innom.
Ha en flott uke videre

2 Comments:

At 10:25 p.m., Anonymous Lisa-Maria said...

Hei! Så kjekt da! Eg kommer gjerne innom en tur! Eg skal jobbe til klokken 7, men eg komme innom etterpå :)

 
At 4:35 p.m., Anonymous Line said...

åååh...jeg vil komme, men det gåkke...MEN jeg skal sende pakke, selv om den kommer til å bli sein for jeg må vente på lønn :P

 

Legg inn en kommentar

<< Home