Pondus og jeg

3.4.09

Ennå et forsinka innlegg

Ja, da er det et faktum at jeg ligger 5 dager etter planen.
Første del av innlegget kan dere late som det er mandag.

Ja da er det god morgen og ny uke. Nok en god helg er forbi og det er en stor lykke, som jeg skal prøve å leve på fram til fredag. Selv om jeg har ting å se fram til i uka også.
Denne helga så hadde jeg to planer. Vaske hybelen og bevise at østlending kan lage komle.
Vasking av hybelen har vi ikke sett no til kan du si, men komler det blei det. Det var ikke så vanskelig. Jeg måtte konferere litt med min kjære tante og sånn. Besøktet som jeg vil påstå har litt vibber når det kommer til mat mente detta var godt. Men, ærlig talt, hva kunne jeg gjort galt egentlig? Det er potet, byggmel, og kjøttkraft. Men veldig fornøyd. Var ute i byen og vassa også på lørdagskveld. Det var jo finfint, traff folk jeg ikke hadde sett på lenge.. hvertfall, vellykka.

Så kan vi late som det er fredag; nei trenger ikke late som, det er jo fredag. The Cure spiller Friday I'm in love på radioen og livet er fint.
Nå begynner vi å nærme oss helg, uka har vært god. Torskemiddag på onsdag var en høydare. Fersk torsk er kjempedigg!!!!!!

Nå er det ny helg om hjørne. Gelder meg.
For dere som skal ha påskeferie, God Påske. Jeg ska jobbe litt neste uke også

2 Comments:

At 10:45 a.m., Anonymous huldra said...

Jeg er imponert Hans Magnus! Hva med å servere komle i påskehelgen til han som nesten aldri får det? Og fersk torsk, - ja det var nesten så jeg fikk vann i munnen! Gladidegklemmer!

 
At 3:32 p.m., Blogger Gjermund said...

dette er ikke dårlig hans magnus=) må si meg sterkt uenig i at komle er godt, men torsk er noe vi må ta til middag når vi treffes igjenn en gang i fremtiden =)

 

Legg inn en kommentar

<< Home