Pondus og jeg

24.3.09

Store forandringer

Da har jeg neglisjert bloggen min en liten stund.
Jeg har hatt en flott helg, den har innehold litt forandringer. Det er jo positivt
Håret og skjegget fikk en våroppsheining på lørdag. Første gang jeg har brukt høvel, utrolig digg følelse. Kan ikke huske sist jeg var så babymjuk i trynet.
Ellers så var jeg på skytebanenen på søndag og skjøt litt. Jeg har alltid trodd at jeg har vært en dårlig skytter, men på søndagen fikk jeg en veldig god erfaring med at jeg faktisk traff ganske godt. litt blå på bicsepsen (Ellisiv tror det skrives sånn. Hu bør vite).
Ellers så er jeg på god vei på jegerkurset.
Der kom oppdatteringa di Lida. Ellers så satser jeg på å komme med en post til iløpet av uka.

1 Comments:

At 12:17 p.m., Anonymous Anonym said...

jippi! takker for det:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home