Pondus og jeg

26.3.09

Da har jeg og gjort det

Har jeg lov til å bruke begge navna mine liksom? Eller må jeg lage to?
Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar. Ikke dikte! Hvis personen før deg har sammebokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.
1. Hva er navnet ditt: Hans Magnus
2. Ord på fire bokstaver: Hore
Male
3. Guttenavn: Halgrim
Magne
4. Jentenavn: Hilde
Marianne
5. Et yrke: Hestehandler
Markedsanalytiker
6. Farge: Halmgult
Magenta
7. Noe du har på deg: Miniskjørt
Hatt
8. Mat: Hallalpizza
Morbærtærte
9. Noe på badet: Håndklede
Mineralsåpe
10. Et sted: Hakkadal
Manhatten
11. Grunn til å komme for seint: Har ingen
Magetrøbbel
12. Noe du roper: Hei!
Mann!
13. Film tittel: Han er faktisk ikke interessert
Madagaskar
14. Noe du kan drikke: Helmelk
Molotowcoctail
15. En musikkgruppe: Hellbilis
Metallica
16. Et dyr: Hund
Mekkregauk
17. Gatenavn: Husabøveien
Molkeholen
18. Bilmerke: Hummer
Mercedes
19. Sang tittel : Hurra for deg
Majesty
20. Et verb: Hungre
Mate

3 Comments:

At 6:35 p.m., Anonymous Anonym said...

Hehe. Du e herlig du;) Sprekt av deg å ta begge navnene!

 
At 10:22 p.m., Blogger Cecilie said...

Respekt mann! Eg e imponerte!

 
At 9:39 p.m., Anonymous Anonym said...

Drikke molotow? Hihi, utfordringen er med andre ord gitt!

 

Legg inn en kommentar

<< Home