Pondus og jeg

11.5.09

Tannfelling kan være en smartefull prosess



Det er på sett og vis godt å vite at tennene mine sitter godt fast, men det får være grenser.
Denna lille saken her holdt stand i ca 80min. Da hadde det brukket av opp til flere deler, den hadde blitt trimmet i en kant for å komme lettere ut, mye riving og sliting. Til slutt ble det borring i kjeven for å få den ut. Det kom også med en liten bit kjeve ut med tanna. Nå fem timer etter småblør jeg fortsatt litt i munnen, tygger smertestillende som smågodt, litt sliten. En joggetur rundt stokkavannet er ikke i nærheten av den økten jeg har hatt i dag.
Til tannlegen så vil jeg si, Tusen takk, ja faktisk, tusen takk! Jeg har hatt den beste opplevelsen av tannleger i mitt liv. Han var nok ganske stressa innvendig, men utvendig var han hyggelig og forståelsesfull, jeg håper han hadde kontroll på hvor mange ganger jeg fikk bedøvelse, det var en del. Hinna Tannlegesenter anbefales på det varmeste.
Line, da har jeg oppdattert bloggen min, og desverre har jeg ingen intensjon om å oppdattere bloggen min like ofte som deg, det virker på grensen til stressende. Men jeg liker veldig godt å lese bloggen din. Jeg skulle helt sikkert hatt en link her og. Prøv linken som heter Linepus på høyresia her.
Ellers har jeg vært hjemme og feira far sin 50årsdag, flott helg, mer om det seinere.
Til neste gang.

2 Comments:

At 8:57 p.m., Blogger larsk said...

Huff, du har min dypeste sympati hvis det hjelper ;)

 
At 10:29 p.m., Anonymous Line said...

AU! Det der så guffent ut! Full sympati sendes med brevduer fra Skottland!!
Forresten ganske lite stressende å oppdatere blogg - mye mer stressende å gjøre den jobben de faktisk forventer jeg skal gjøre :P

 

Legg inn en kommentar

<< Home