Pondus og jeg

25.5.09

Seint ute igjen

Men denne posten må jo ut!

Gjengitt med tillatelse av Strand&Øverli, distr:strandoverli@yahoo.com
Klikk på bilde for å se større

Som de fleste veit er Pondus en av mine store idoler (sett bort fra min fotballalergi da)
Jeg kjenner at detta er virkelig noe jeg kunne tenkt meg å gjøre. Detta har ingen ting med Rybak'en å gjøre, det er sangen!! Den har rett og slett blitt uutholdelig. Noe også P4 skal ta sin del av skylden for, men joda. Tenk fryd og glede den dagen det spilles mer AC/DC enn Fairytale på radio? (Lov å drømme hvertfall.) Med detta sagt så skal det jo sies at det roa seg litt etter klokkespillet i Oslo rådhus. Eller kulminerte er vel kanskje riktig ord å bruke
Men noksagt og om oppskyrtte saker og ting.
Ønsker leserne en god uke!

1 Comments:

At 9:25 p.m., Blogger Småen said...

Hehehehehe...

 

Legg inn en kommentar

<< Home