Pondus og jeg

22.9.09

Full fart

For de som følger med på bloggen min så hadde jeg en post angående det å være introvert.
Det kjennes ut at jeg har fylt opp det jeg trenger av introvert. De siste dagen har jeg så godt som ikke vært aleine. Full fart på jobb, veit ikke om det er et urovekkende tegn da jeg vurderte å gå på jobb kl sju i kveld.
Jeg har desverre ikke noe nytt å melde fra IKKEpedia, men noe anna som kan nevnes fra verdensveven er jo at Astrid har oppdattert bloggen sin. Hu skriver ganske godt om ingen ting, men det er vel det de fleste av oss gjør, så den er lesverdig.
Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til å reise hjem og besvare kallet fra moder natur. Jakt, og ikke bare "rypejakt", men store dyr som jaktes med mandige(ja jeg veit at detta er et ord som kan diskuters om hvor godt er(se blogginnlegg lenger ned)) våpen.
Jeg kommer nok tilbake med mer oppdatteringer

1 Comments:

At 10:26 p.m., Blogger Lirita said...

Kos deg på jakt! Hvis du får tid må du stoppe innom hos meg i Oslo en tur:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home