Pondus og jeg

27.9.09

Til informasjon

I går var jeg på konsert, Dream Theater i Oslo Spektrum. Dette var min første DT konsert og også første gang jeg var i spektrum. Jeg tror jeg henger litt etter, men nå er det hvertfall gjort. Til en forandring på DT konserter var det opp til flere oppvarmingsband. Eller band som ønska promo. Det første bandet var mildt sagt håpløst. Det er ikke kult å stå og slenge med håret når det omtrent er det eneste du får tell!!!!
Band nr to hadde det minste trommesettet, men hadde flott musikk. Jeg likte det. Oppvarmingsband nr 3 het opeth, de var vistnok kjente, men kjent eller ikke, det falt igjennom. Hvertfall når alle tekstene deres hadde blitt lagt foran vokalisten så han skulle huske hva han skulle synge.

Og så!! DT begynner å spille, scenen blir dobelt så stor, Mike Portnoy har selvsagt det største trommesettet for kvelden og spiller morsomt og mye.
De andre fire gjorde det også bra. Selv vokalisten kom seg etterhvert. De spilte bare sju kvarter så jeg skulle ønske de hadde flere sanger til oss denne kvelden, men likevel sitter jeg igjen med at jeg har vært på DT konsert og det blir deffinitivt ikke min siste. De er virkelig gode. Jordan Rudess hadde skaffa seg enda flere gadget. Mye liv og røre. At de spilte The Dance Of Eternity var nok deffinitivt min største opplevesle. Jaja, eneste jeg står igjen med nå, er når kan jeg høre dem igjen :)

2 Comments:

At 9:50 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

Høyres ut som en vellykka konsert=)

 
At 10:22 p.m., Blogger kjetil said...

spilte de ytse jam?

Jeg har en fetter som også var der. Hans første respons var: "Fy søren! Spektrum er mye mindre enn jeg hadde forventet :-(" Hehe, det er jo morsomt:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home