Pondus og jeg

23.12.09

Kvelden før kvelden

Håper jeg ikke blir saksøkt av NRK for denne overskrifta.
I dag har jeg kjøpt inn de siste julegavene, spist litt julekaker, vært ute å kjørt på glatte veier, sovet, sett hovmesteren og tatt ting litt piano rett og slett.
Det er ikke så ille med juleferie.
Drekkedagsnatta var sukess i år igjen, ingen påtente møbler som jeg så, mye politi og en stakkar som nesten smelta hele skoa sine. Fyllerør!!!
Jeg var hjemme uforskamma tidlig ca kl et.

Og så er det vel mange som er spente på hva som har skjedd i verden i dag:
62 år siden transistoren ble fremvist første gangen (detta er vel noe igrunn bare jeg synes er interessant)
55 år siden den først nyretransplantasjoen ble gjort på mennesker. Jeg veit igrunn ikke utfallet, men det må da internettet kunne hjelpe dere med hvis det er interessant
39 år siden det ene av tårnen i world trade senter ble ferdigstilt
Jeg fant ingen spennende bursdager for dagen i dag.

Da er oppfordringen til meg. Ta det rolig, det som ikke er blitt rydda eller vaska nå kan jo gjøres til neste år. Hvis du ikke har kjøpt inn alle gavene nå er du treig, og da er du så langt ute at du veit det blir konfekt på statoil uansett.
God kosekveld