Pondus og jeg

13.12.09

Santa lusiiiiiaaaaaaaaaaaaaa!!

Nok en dag uten lys har kommet over oss, men nå er det ikke lenge før sola snur dere!!
Jeg har hatt en ganske så rolig helg, jogga i går da, det var faktisk ganske godt, når jeg var ferdig.
Jeg tror det meste av julevasken er unnagjort, bortsett fra selve vaskinga, ska prøve å gjøre det og, lover!
Ellers, jeg fikk tre rette i lotto i går, det er en forbedring på 300% siden onsdag, dvs hvis detta fortsetter så har jeg ni rette på onsdag igjen, det er godt gjort :)
Nytt bilde er nå lagt ut.
I dag har Cecilie bursdag gratulerer med dagen. Det er faktisk på grunn av deg at jeg husker lusia, så takk for det. Ellers, nei ikke no ellers, eller, jo var med å spilte vollyball på fredag på KRIK og jeg var med på vinnerlaget, hva skjer? Og hvis noen lurer, når jeg kom hjem fra krik hilste jeg på avisbudet i det jeg låste meg inn for å sove.
Da ser jeg fram til kreative gudstjeneste på IMI i dag kl 17, Lida som kommer på besøk, og juleverksted i mårra. velkommen til de som ønsker det. Det er åpent her fra 18 i mårra tipper jeg.
Velsigna søndag til alle!!!