Pondus og jeg

27.11.09

Blogging i dag!

I dag har jeg som alltid masse å skrive om, alle de tingene som har skjedd som har skjedd i livet mitt og, JA. Som sagt like meninsløs blogg som vanlig, men les videre.

Først nok et hjertesukk angående busser, nå har de endret rutemønster nede i byene igjen, det går jo sikkert greit, det var ikke det egentlig hjertesukket.
Når man går på bussen og har busskort, hvorfor må alle som skal betale med kronestykker og 50øringer gå først da? Og hvorfor må de breie seg ut sånn at vi med busskort ikke kan komme oss inn før vi bli gjennomvåte hvis det regner, noe det selvsagt gjør.
Her skulle jeg hatt en Pondus-stripe, men jeg fant ikke den jeg ville ha.

Jaja, eller kan jeg ønske bergensbanen til lykke med 100 år, det blei jo behørig feiret med fulstendig kaos (signalproblemer ) på nationaltheatert i dag tidlig.

Ellers
Hurra for deg som fylte i går til:
Rune Gokstad 51År
Natasha Beddingfield (Noen som veit hvordan hu skriver navnet sitt?) 27År
Tina Turner 70År
Oslo S 23År
Innføringen av etbarnspilitikken i Kina 37År (tror jeg)
Robbie williams har også fridd, det er jo også en gratulasjon.

Til lykke med dagen og gårsdagen.

Da er det helg gitt!!
HURRA! Nå skal jeg prøve å slappe av. Tror du jeg klarer det?

1 Comments:

At 3:27 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

Nei, eg tru kje du klare å slappa av;) Men må sei eg e enig med deg i forhold t bussan!
Ha ei super helg! =)

 

Legg inn en kommentar

<< Home