Pondus og jeg

20.11.09

En mann som har endret livet mitt!

Da er det helg, jeg har bare hatt et lite anfall av panik til nå. Men fikk ringt og fiksa det. Fint det.
Helg er herlig!!!!

Nå forventer vel de fleste at jeg skal skrive et langt og fantastisk innlegge om Jesus, og det kunne jeg gjerne gjort, men det er ikke han jeg snakker om.

Som de fleste veit har jeg hatt noe problemer med helse, les rygg, nakke håndledd.
Jeg var jo litt lei dette så jeg klaga vel en del.

En dag her i høst kjøpte jeg meg et par nye sko som gjorde vondt verre, og jeg begynte å se en sammenheng. Jeg blei jo sur og grinete og hadde kasta penger ut av vinduet. Det ene ledet til det andre og jeg fant ut at jeg måtte ha meg et par skikkelige sko, Z+ er en skobutikk som ligger ruta mi til og fra jobb så jeg prøvde der. Det blei kikking på bein og gåing/løping på tredemølle. En times venting to par sko og 3000kr lettere gikk jeg ganske skeptisk ut igjen. Skoene var fine, men ikke sånn som jeg hadde planlagt.
Etter en uke med nye sko, var forskjellen drastisk. Det har gått et halv år ca siden dette og jeg har hatt yterst lite plaget med rygg, nakke og hvis jeg har hatt det er det fordi jeg har jobba for mye.
Mannen i butikken er en fantastisk koselig mann, hvis du har tid så sett av litt tid å prat med han, jeg tror han setter pris på det. Han har en analogi til skoene han selger, som jeg kjenner meg igjen i.

Hvorfor går du med feil sko? Ville du gått med briller med feil styrke?

Jeg veit hvertfall at jeg ikke vil, feil briller er grusomt!!
Det er forøvrig feil sko også.

For skeptikkerne, ja det koster, ja skoa blir utslitt, men helsa holder!

Takk til Z+ det er blitt min skobutikk, fordi helsa fortjener det.

Mannen som jobber i Z+ har på sett og vis endra livet mitt.

Ha en fantastisk helg

1 Comments:

At 10:41 a.m., Blogger Frk. Tjoms said...

ååå, så koselig!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home