Pondus og jeg

5.10.09

For kort oppdattering

Hei!

Da skulle jeg ha fortalt masse om mange ting.
KOrt oppsummert, elgjakt veldig bra. studentweekend, veldig bra. Jobb, veldig bra. Sosialt liv, veldig bra. Søvnkvalitet, veldig bra.
Noen av disse punktene skal jeg si mer om når jeg får tid. Dvs sikkert en god stund tell.
Det jeg vil si noe om i dag er, venner og jobben.
Begynner med det siste først. Dere veit at jeg har klaga litt på at jeg har ahtt litt lite å gjøre på jobb, de tider har forsvunnet litt. I mårra skal jeg ha et viktig møte, i et av de større prosjktene jeg har vært med i. Hvis dere som leser denna posten i kveld og i mårra tidlig har lyst til å be for det møtet så tusen takk.
Så til det første.
Tusen tusen takk for alle venner. Jeg digger dere!!! Takk for gode ord, oppmuntringer henging, jogging, kort sagt, Takk for alt :) Gud velsigne dere!

LK var innom har om dagen og fikk se hvordan det ser ut i hula mi når jeg ikke har rydda på en stund, han trodde vist ikke det kunne se så bomba ut hos meg, men det kan det. Hvis det er andre som også har lyst å se detta synet er det bare å stiklke innom. Forresten, så vidt jeg veit er det vel få av dere lesere som har det strøkent hele tia også, så dere har vel sett det før.

PS. Jeg fikk klage på at jeg har drevet for lite reklame for bloggen min, så hvis dere finner noen som trenger å vite om bloggen min så får dere bare si ifra. DS

I morgen er nok en dag, så jeg køyer. Nattaklem

PPS. Det er sikkert opp til flere skrivefeil her, jeg har ikke lest korrektur DDS.

2 Comments:

At 10:39 a.m., Anonymous Line said...

Teoretisk sett tror jeg ikke at du trenger ett lykke til - jeg tror detta går så det griner etter! =)
Synes forresten at det er skremmende lenge siden jeg har sett deg..alt bra?

 
At 12:55 a.m., Anonymous Stine said...

du er kul Hans Magnus.

 

Legg inn en kommentar

<< Home