Pondus og jeg

16.11.09

Da har jeg klart det igjen

Skulle tro det ikke var så vanskelig å oppdattere denna bloggen min hver femte dag, nå har det gått seks dager. Jaja, bær over med meg. Til dere som driver på med eksamner, masse lykke til med lesing og de.
Hvordan gikk eksamen i dag Ellisiv?
Jeg hadde Mor og Far på besøk i helgen, det var fantastisk digg. Takk for at dere kommer den lange veien og hilser på meg. Jeg tror jeg ble litt bortskjemt.
Ellers så blei det en flott samtale 2X med Martin, det var fint å snakkes. Det er spennende å oppdattere hverandre.
Ellers så er det fortsatt en del jobb, men det begynner å roe seg en hel del.
Har lært at detta med å jobbe kan sammeliknes med å surfe. Er man redd før bølgene, eller padler man på for å surfe ut bølgene. Jeg tror jeg har lært å gjøre litt mer av det siste nå. Det er flott å surfe.

Da må jeg tilbake til litt jobbing igjen tenker jeg.

Til neste gang: Ta-ta

Og SELVFØLGELIG!!LINE HAR BURSDAG!! HURRA!!!
Lille Line begynner å bli stor etter hvert hu og. 24 er ikke så ille. :)

2 Comments:

At 7:22 p.m., Anonymous Line said...

24 er faktisk ganske fint når man har herlige venner som går foran og baner vei ;-)
Tusen takk for mange varianter av gratulasjoner - gla i deg, vennen!

 
At 10:07 p.m., Anonymous huldra said...

Takk til deg også! Det var kjekt og avslappende. Kos å skjemme deg litt bort... (: Glaidegklemmer fra oss der hjemme.

 

Legg inn en kommentar

<< Home