Pondus og jeg

10.11.09

Til Line

Line trengte noe å le av nå som eksamensperioden så her pressenterer jeg verdens morsomste vits. (2002)

En gruppe jegere fra New Jersey var ute i skogen da en av dem plutselig ramlet i bakken. Han så ikke ut til å puste og øynene hans rullet bakover i hodet. Den andre jegeren fisker fram mobilen og ringer nødtelefonen. Han stotrer frem til operatøren: ”Min venn er død! Hva skal jeg gjøre?” Operatøren svarer med rolig stemme: ”Ta det med ro. Jeg kan hjelpe deg. Først, la oss være sikker på at han virkelig er død”. Så blir det stille og et skudd høres. Jegeren kommer tilbake til telefonen, han sier: ”OK, hva nå?”.

2 Comments:

At 6:54 p.m., Blogger Nils said...

Hehe. Herlig Hans Magnus! Takk for den!

 
At 12:13 a.m., Anonymous Line said...

hahahah...Åh, Line er så takknemlig at du aner ikke! :D

Jeg gleder meg til å se deg i jula jeg nå! =)

 

Legg inn en kommentar

<< Home