Pondus og jeg

9.11.09

Nytt fra huleboeren

Hei igjen kjære leser

Jeg skulle ønske at jeg hadde noe stort å fortelle, men det har jeg ikke. Livet går sin vandte gang. Klarer å lage noen skrivefeil og andre feil i blandt. Jeg har en ny blogg jeg følger med på, i den grad jeg har tid til å lese blogger for tia, beklager det folkens. Men hvertfall, Lykketrollet tror vedkommende har tidenest lengst adresse til bloggen, derfor link. Her et et menneske som skriver ganske ærlig om livet og jeg tror igrunn at det er mange av oss som kan relatere til det.

Bibelen blir igjen stadig en mer og mer spennende bok, jeg opplever og finner nye løfter og opplever at det er hold i det. Det er moro og oppleve at Gud er med.
Hukommelsen min på hvor ting står i bibelen har ikke blitt noe bedre med tid og stunder så jeg kan ikke linke til noen steder akkuratt nå. Kommer kanskje i et senere innlegg.
I går fikk jeg redigert en liten haug med bilder. Det var deilig og få det gjort. Det var lange siden jeg hadde gjort noe med det nå.

Bildene mine er et evighetsprosjekt (noen som trenger jobb?)

Ellers så ser det ut som det kommer til å bli massegifting av venner til neste år også :)
Det er jo kos, en dag så er det min tur også.

Dagens musikkanbefaling er Lilly was here med Dave Stewart, nydelig avslappning.

Da tror jeg armene mine har fått nok skriving for i dag. Til neste gang. Kanskje jeg har noe fornuftig å blogge om da.

2 Comments:

At 11:35 p.m., Anonymous Line said...

Massegifting? Jeg tror vi må begynne å få flere felles venner jeg..;-)

Synes også at du skal blogge mer - nærmer seg eksamen vettu...Line trenger underholdning ;-)

 
At 8:29 a.m., Blogger HMM said...

Hei Line!

Jeg skal prøve å skrive litt mer. og så skal jeg si deg det at jeg gleder meg til å komme hjem og se deg, for du er vel i kongsberg på drekkedagsnatta??

 

Legg inn en kommentar

<< Home