Pondus og jeg

19.11.09

Blomsten!

Jeg fikk en potteplante av mor når de var her forrige helg, den vokser jevnt og trutt og i dag så jeg at det hadde begynt å komme litt blomster ut av knoppene, skal legge inn et bilde en dag. Men gidder vist ikke nå.
Ellers ja.
I dag er første gang jeg har snakket med andre enn meg selv ved frokosten når jeg skulle på jobb.
Thomas og Kaaleen(Veit ikke om jeg har skrevet det riktig og sånn) kom og overnattet fra i går til i dag, og når jeg satt og spiste froksot kom hu ut og vi småprata litt og hu ønska meg en god dag. Det blei det forøvrig og. Takk for det!!

I dag var det familiemiddag igjen, koselig lenge siden jeg har hatt dem innom og vi fikk hatt en fin ettermiddag. Film så vi og, den var midt i blinken for niesa :) Barnefilm slår alltid an veit du.
Da er det vel så godt som helg, (har hvertfall jobbet de 37,5 timene jeg har denna uka) Dvs alt jeg jobber i mårre blir +50% Finfint

God natt på dere