Pondus og jeg

4.12.09

Da var det 4.

Hei!
Da har det skjedd mye siden sist.
I går klarte jeg å skrive blogg, fornøyd med det, og nå er jeg i gang igjen.
Jeg teller timer ned mot juleballet til KRIK nå. Det blir gøy, spesielt siden jeg og Ellisiv fortsatt ikke har kontroll på hva vi ska drive med som konferansierer :)

Jeg har selvsagt gjort noen forberedelser til juleballet, klær er kjøpt inn og jeg er inne i en dyp prosess på hvordan jeg skal ha skjegget og håret.
Jeg har også tatt private dansetimer for å kunne gjøre et forsøk på å røre meg litt til musikk. Det gikk ikke så verst, jeg fikk mye skryt av læreren, og jeg har fått noe bedre selvtillit på dette punktet. Det skal jo også sies at dere som har vært i hula mi kan skjønne at vi har hatt en liten utfordring med dansegulvet.

Jeg tror ikke at jeg sier noe mer i dag jeg, men følg med i mårra da er jeg klar med mer, håper jeg.

2 Comments:

At 10:55 p.m., Anonymous søster'n! said...

plutselig hadde jeg ikke vært inne på en stund, siden du nesten ikke oppdaterte.. og så har du jo tatt helt av;) nå har jeg noe å lese meg opp på i mellom jobbing og lesing av pensum:) nå kommer jeg om en ukes tid!:) jippi!!

 
At 12:36 p.m., Anonymous huldra said...

klart du har grunn til å ha selvtillit på dansing. Du har det i blodet! Du bare visste det ikke!

 

Legg inn en kommentar

<< Home