Pondus og jeg

3.12.09

Da er det tredje desember, alle nisser......

Og nå skal jeg prøve å skrive en litt mer utfyllende post.


Livet går sin vante gang her, jeg klarer som regel aldri i bli ferdig med den posten jeg har begynt på fordi det er en del andre ting som også må gjøres her. (Kanskje jeg begynner å bli litt ESFP)


Tilbake til dagens tekst.

Viste dere at det i dag er 17 år siden den første SMS'en ble sendt. Er det noen som kan se for seg et liv uten SMS i dag?


Så kommer det selvsagt litt mer facts, jeg fikk melding av Ellisiv på tirsdag hvor det stod at det var tre år siden jeg traff henne. Det er jo fint at noen har kontroll på sånne ting, jeg har ikke. Det blir rett og slett for mye, men som vi har lært damer husker sånt fordi de knytter alle ting til en følelsen og det brenner seg fast for alltid :)

Sånn siden jeg snakker om Ellisiv, jeg fant ut at 1x-eksamen ikke var så grei som jeg hadde planlagt uten kalkulator. Jeg regnet på meg vond hånd i går, så jeg er ikke helt ferdig med eksamnen ennå. Logaritmer er litt vanskelige i hue.


Så over til andre morsomme ting, først og fremst så er det et bursdagskort jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har sendt; nei det er ikke til deg Monica, kommer tilbake til deg.


Jeg har en liten bror som fyller år, som igrunnen ikke er så liten lenger heller. Han er vel ute i kulda og snekrer hus i dag. Flinke bror. Ønsker deg en flott bursdag og håper at både VL og LP har klart å få inn bilde av deg.
Gud velsigne deg og til lykke med året som ligger forran.

Jeg har begynt å telle ned til neste år, 365dager igjen. A-ha sin nest siste konsert blir fantastisk, og 20årsdagen din.

Her ser du lillebror som har blitt en kjekk ung mann. (Han har ikke helt klart skjegg ennå da)
Og så er det Monica som blir 24, hurra og gratueler med dagen til deg og. BURSDAGSKELM
Og da var det slutt for i dag

1 Comments:

At 6:16 a.m., Anonymous Anonym said...

Takk for en interessant blogg

 

Legg inn en kommentar

<< Home